ج. ژوئن 6th, 2025

pmcm

پایگاه مرکزخبر کامپیوتر و موبایل

گزارش از رویداد بزرگ «اثر»: گفتگوی میان برندها و اینفلوئنسرها

1 دقیقه خوانده شده

روز هشتم خردادماه، رویداد تخصصی «اثر» با حضور بیش از ۵۰۰ نفر از اینفلوئنسرها، مدیران مارکتینگ برندهای مطرح، و فعالان فضای دیجیتال در دانشگاه صنعتی شریف برگزار شد.
به گزارش بخش اخبار داخلی رسانه فناوری تکنا، در این رویداد دو پنل جذاب با حضور چهره‌هایی چون نواب ابراهیمی، مهدی شجاری (موبونیوز)، آیدا نادری، امیرپارسا نشاط از یک‌سو و مدیران مارکتینگ برندهایی مثل دیجی‌کالا، اسنپ، اکالا و بلوبانک از سوی دیگر برگزار شد.
این پنل‌ها به بحث‌های شفاف، صریح و تجربه‌محور درباره آینده تبلیغات، نقش اینفلوئنسرها، چالش‌های همکاری، تعرفه‌ها و فرصت‌های نو در مارکتینگ اختصاص داشت. میان دو پنل، هادی شجاری مؤسس پلتفرم «اثر» روی سن آمد و درباره نیاز به رابطه‌ای بی‌واسطه، حرفه‌ای و شفاف بین برندها و اینفلوئنسرها سخنرانی کرد. او تاکید کرد که «اثر» آمده تا این ارتباط را ساده‌تر، دقیق‌تر و هوشمندانه‌تر کند.
در پایان، تیزر تبلیغاتی کافه «نوژ» که اسپانسر پذیرایی مراسم بود نیز به نمایش درآمد؛ برندی که متعلق به نواب ابراهیمی است و حالا بیش از همیشه در دل مخاطبان جا باز کرده.
فضای رویداد با فرش قرمز، لوگووال حرفه‌ای، بازی خلاقانه دارت تبلیغاتی، جایگاه مخصوص ثبت‌نام بلاگرها و پذیرایی ویژه، فرصتی برای شبکه‌سازی و همکاری‌های آینده را در اختیار مهمانان گذاشت. پلتفرم «اثر» با برگزاری این رویداد، گامی جدی در مسیر شکل‌دهی به اکوسیستم حرفه‌ای تبلیغات و تولید محتوا در ایران برداشت.

درباره تیم تولید محتوا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *