![]() |
![]() |
![]() |
امروزه برخی از فروشگاههای توزیع و فروش تلفن همراه ، گوشیهای دست دوم را با روش هایی تمیز و مرتب کرده و به صورت آکبند ( بهعنوان گوشی نو ) میفروشند.
ازاین رو متقاضیان خرید موبایل میخواهند از نو بودن دستگاه اطمینان حاصل کنند .
سال هاست که شرکت اپل در وب سایت خود سرویس Apple Support Check Coverageرا قرار داده است . چندی پیش این شرکت این سرویس را با نام AppleCare Coverage به بخش Apple Care منتقل کرد .
این سرویس یکی از بهترین خدمات شرکت اپل است . شرکت اپل این سرویس را برای کاربران خود قرار داده تا کاربران و خریداران این تلفن های همراه قبل و بعد از خرید ، از نو بودن دسگاه خود اطمینان حاصل کنند .
کاربران باید زمانی که برای خرید به فروشگاه می روند دستگاه خود را انتخاب کرده و قبل از بازکردن جعبه به سایت AppleCare Coverage به آدرس https://checkcoverage.apple.com بروند و شماره سریال درج شده پشت جعبه دستگاه را در سایت وارد کنند .
کاربر باید با پیغام Please Activate Your iPhone یا This iPhone has not been activated مواجه شود؛ این بدین معناست که این آیفون تا به حال روشن و فعال نشده است.
اگر با پیغامی غیر از این مواجه شدید، از فروشنده درخواست آیفون دیگری بکنید .
( اگر دستگاه قبلا روشن و فعال شده باشد، میتوانید زیر قسمت Repairs and Services Coverage تاریخ فعال شدن آن را مشاهده کنید . )
بعد از گشودن جعبه موبایل و روشنکردن آن به مسیر Settings > General > About بروید و چک کنید که سریال آن با سریال درجشده روی جعبه یکسان باشد .
اینگونه است که شما کاربران میتوانید از نو بودن تلفن همراه انتخابی خود اطمینان حاصل کنید .
فرم ثبت نظر